Rama Thunderbird Superenduro, bez dampera, pod damper 205x65mm, Boost, Sand Storm mat, Small (nowa, powystawowa, drobne rysy, przybrudzenia - bez większych uszkodzeń mechanicznych).
Super-enduro. To mówi wszystko. Przed Tobą aluminiowa bestia gotowa przyjąć na siebie wszystko, co wpadnie Ci do głowy na trasie. Hopy, ostre dropy? Wszystko, co tylko zechcesz!
Wyposażona w 170 mm skoku z tyłu i gotowa przyjąć aż do 190 mm skoku z przodu, tylko czeka na kolejne party-lapsy z przyjaciółmi! Skoku wystarczy, nawet jeśli przecenisz swoje umiejętności, dzięki sprawdzonemu systemowi zawieszenia opartemu o link Horsta. To nie jest rama do wszystkiego - wywodzimy się z dirtu, więc lubimy, gdy nasze rowery są skoczne i sztywne w bandach, a do tego gotowe do pojedynku z korzeniami i masą kamieni. Zawieszenie tej ramy balansowaliśmy na podstawie jej zachowania się podczas skoków, hamowania i wpadaniu na pełnym gazie w rock-gardeny. Do śmigania po trudnym terenie dobrze sprawdzą się 29-calowe koła, do których dedykowana jest ta rama. Wolimy zdecydowanie przeskakiwać nad przeszkodami niż się do nich przyklejać zawieszeniem, więc jeżeli Twój styl jazdy to solidne loty - jesteś w domu!
Nasz team Enduro z powodzeniem katuje Thunderbirda Superenduro na trasach EWS i startuje na nim nawet w Downhillu. Nie lubisz UCI? Spokojnie, w tę maszynę możesz wsadzić nawet dwupółkowy widelec i bawić się jak w złotych czasach freeride’u!
Aby zapewnić bezawaryjną pracę tej rasowej maszyny, punkty obrotu oparte są na sztywnych osiach, osadzonych na wysokiej klasy łożyskach typu Max z uszczelnieniami typu LLU. Progresywne zawieszenie Thunderbirda Superenduro świetnie sprawdzi się zarówno z damperem sprężynowym, jak i damperem powietrznym o dużej objętości puszki. Jeśli interesuje Cię więcej szczegółów technicznych, to potężna główka tej ramy jest w nowym standardzie, kompatybilnym z nową generacją widelców do ciężkiej grawitacji, wyposażonych w korony o średnicy 68-69mm, a czasem również sterówkę tapered o średnicy 1.8". Natomiast haki ramy są kompatybilne ze standardem SRAM UDH (Universal Derailleur Hanger).
Co tu więcej mówić - Shred Like Thunder!
Rama Thunderbird Superenduro będzie dostępna zarówno w wersji bez dampera, jak i z niezawodnym, sprężynowym damperem X-Fusion H3C RCP.
SPECYFIKACJA
Materiał: Aluminium 6061-T6
Kolor: Sand Storm mat
Rozmiar ramy: Small
Rozmiar koła: 29" (przód i tył)
Skok ramy: 170mm
Sugerowany skok widelca: 170-190mm
Opcje dampera: bez dampera ( rekomendowany damper X-Fusion H3C RCP, sprężyna 450)
Rozmiar dampera: 205x65mm
Tulejki montażowe: Trunnion/22.2x8mm
Max rozmiar opony: 29"x2.6"
Max rozmiar zębatki: 36T
Rozmiar piasty: 148x12mm
Typ sterów: IS42/IS60
Typ suportu: BSA/Euro 73mm
Średnica sztycy/obejmy: 30.9mm/34.9mm
Mocowanie hamulca: PM 180mm
Max rozmiar tarczy hamulcowej: 203mm
Hak przerzutki: SRAM UDH
Waga: 3.95kg (bez dampera)
Instrukcja obsługi rowerów Dartmoor Thunderbirds 2023. Instrukcja obsługi roweru Dartmoor Thunderbird 2023.
Towary prezentowane na stronie internetowej Velo w zakładce "OUTLET" i oznaczone właściwym wyróżnikiem oraz opisem mogą być używane, wybrakowane (porysowane, odkształcone czy też nieposiadające oryginalnego opakowania lub mogą posiadać inne wady, które nie wpływają na ich użyteczność, funkcjonalność oraz bezpieczeństwo) lub też niekompletne albo skompletowane z wykorzystaniem zamienników. Każdy prezentowany towar został opisany, sfotografowany i oznaczony.
Reklamacje prezentowanych towarów w zakresie wskazanych i opisanych wad nie będą przez Velo uznawane.
Kupującemu przysługuje prawo reklamowania zakupionego towaru na podstawie rękojmi lub gwarancji, jeżeli została udzielona. Reklamacje prezentowanych towarów w zakresie wskazanych i opisanych wad nie będą przez Velo uznawane.
W przypadku zakupu roweru w ramach oferty w zakładce "OUTLET" gwarancją nie są objęte cechy roweru wskazane w jego opisie, a warunki związane z dokonanym zakupem na odległość (np. warunki odstąpienia od umowy) wskazane są w regulaminach właściwych usług (np. eZakup).