Informację na temat wymiany dętki, oraz rodzajów wentyli znajdują się w naszym poradniku.
ZSG (Zero Slip Grip) - grupa mieszanek gumy, Silici i polimerów, z których wykonywane są opony. Każda mieszanka zapewnia inne opory toczenia, odporność na przebicia i przyczepność bieżnika. | |
ZSG ultima compound - materiał zapewniający doskonałą przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni. Opony wykonane z tej mieszanki zużywają się o 10% dłużej bez utraty właściwości trakcyjnych. | |
ZSG natural compound - materiał o zwiększonej zawartości naturalnej gumy charakteryzujący się niskimi oporami toczenia i wysoką odpornością na zużycie. | |
Silica Compound - mieszanka gumy z dodatkiem Silici zwiększająca wydatnie odporność na zużycie i przebicia bieżnika opony. | |
BAX advanced extra cord - kord o wysokiej gęstości wykonany z mikrowłókien o średnicy 0,14 mm zapewniający niską wagę, odpowiednia elastyczność i odporność na uszkodzenia mechaniczne. | |
800D strong cord - płaszcz z poliamidu 800D, dwukrotnie mocniejszy od tradycyjnie stosowanego. Chroni przed przebiciami oraz rozdarciami bocznych ścianek opony. | |
400D lite extra cord - płaszcz poliamidowy chroniący boczne ścianki opony. | |
Multi step knob - konstrukcja opony, w której klocki bieżnika mają różną wysokość, co zapewnia przyczepnośćw zakrętach na różnych rodzajach nawierzchni. | |
3D knob - konstrukcja opony, w której boczne klocki bieżnika są tak ukształtowane i rozmieszczone, aby możliwe było używanie jej jako przednia lub tylna przy zachowaniu doskonałej trakcji. | |
ASB anti snake bite chafer - dodatkowe elastomerowe taśmy na krawędziach opony amortyzujące nacisk brzegów obręczy przy dobiciu. Obniżają ryzyko przebicia dętki o około 40%! | |
Anti-Puncture TourGuard aramid belt - system antyprzebiciowy składający się z dodatkowego płaszcza z włókien aramidowych (kewlarowych) pod powierzchnią bieżnika bez zwiększania wagi opony i utraty jej właściwości. | |
PR puncture resistant breaker - dodatkowy płaszcz z lekkich i mocnych włókien pod powierzchnią bieżnika w celu ochrony przed przebiciami. | |
Universal Tubeless System - bezdętkowy system rozwinięty przez firmę Mavic w celu wyeliminowania możliwości przebicia oraz obniżenia wagi kół. Umożliwia stosowanie niższego ciśnienia w ogumieniu, przez co znacząco poprawia się trakcja. | |
Compe - opony z aramidowymi włóknami wtopionymi na obrzeżach. | |
Profi - opony ze stalowymi drutami na obrzeżach. | |
Eco - opony ze stalowymi drutami na obrzeżach bez jakichkolwiek zaawansowanych systemów stosowanych w innych oponach. | |
tpi (threads per inch) - liczba nitek oplotu na cal kwadratowy. Im wyższa liczba tym opona jest wytrzymalsza, bardziej odporna na przebicia i lżejsza (zastosowane nici są cieńsze). |
Towary prezentowane na stronie internetowej Velo w zakładce "OUTLET" i oznaczone właściwym wyróżnikiem oraz opisem mogą być używane, wybrakowane (porysowane, odkształcone czy też nieposiadające oryginalnego opakowania lub mogą posiadać inne wady, które nie wpływają na ich użyteczność, funkcjonalność oraz bezpieczeństwo) lub też niekompletne albo skompletowane z wykorzystaniem zamienników. Każdy prezentowany towar został opisany, sfotografowany i oznaczony.
Reklamacje prezentowanych towarów w zakresie wskazanych i opisanych wad nie będą przez Velo uznawane.
Kupującemu przysługuje prawo reklamowania zakupionego towaru na podstawie rękojmi lub gwarancji, jeżeli została udzielona. Reklamacje prezentowanych towarów w zakresie wskazanych i opisanych wad nie będą przez Velo uznawane.
W przypadku zakupu roweru w ramach oferty w zakładce "OUTLET" gwarancją nie są objęte cechy roweru wskazane w jego opisie, a warunki związane z dokonanym zakupem na odległość (np. warunki odstąpienia od umowy) wskazane są w regulaminach właściwych usług (np. eZakup).