Rama Thunderbird FR, bez dampera, pod damper 225x75mm, Boost, Metallic Silver połysk, Medium (nowa, wada lakiernicza na HT po korekcie, wada lakiernicza i materiałowa na ST).
Jak wiadomo, FR oznacza freeride i to jest misja tej ramy! Nowy Thunderbird FR śmiga na 27.5 calowych kołach, bo zdecydowanie łatwiej je dostać, niż klasyczne freeridowe 26-tki. Nie narzucamy “idealnych” rozwiązań, dlatego wybór, czy wolisz z tyłu sprężynę, czy damper powietrzny należy do Ciebie. Zaprojektowaliśmy tę ramę do jazdy z kumplami, którzy trasy oznaczone jako double-black diamond łykają na rozgrzewkę.
Progresywne zawieszenie i ogromna sztywność boczna sprawdzą się, gdy często korzystasz ze słów takich jak braap, shralp, scrub czy send, w opisywaniu swojej jazdy na Instagramie. Na Thunderbirdzie FR pedałuje się na tyle wygodnie, że wyprawa po browarka po całym dniu jazdy, nie powinna sprawić kłopotu, a czułe zawieszenie sprawi, że zimne trunki się nie spienią w drodze powrotnej. Przynajmniej tak twierdzi nasz dział R&D. Z przodu i z tyłu czuwa 180mm skoku gotowe na niedoloty na nowej linii, a jeżeli chcesz wyróżnić się z tłumu, to geometria pozwala też na wsadzenie dwupółki z przodu a nawet
29-calowego przedniego koła. Pamiętaj jednak, że nic nie pasuje tak do Mulleta, jak fryzura na czeskiego piłkarza! A jeśli chodzi o cenę? Na pewno pozwoli Ci zaoszczędzić na kilka więcej wyjazdów z ziomkami do ulubionych bikeparków!
Aby zapewnić bezawaryjną pracę ramy, punkty obrotu oparte są na sztywnych osiach, osadzonych na wysokiej klasy łożyskach typu Max z uszczelnieniami typu LLU. Progresywne zawieszenie Thunderbirda FR świetnie sprawdzi się zarówno z damperem sprężynowym, jak i damperem powietrznym o dużej objętości puszki. Jeśli interesuje Cię więcej szczegółów technicznych - potężna główka tej ramy jest w nowym standardzie, kompatybilnym z nową generacją widelców do ciężkiej grawitacji, wyposażonych w korony o średnicy 68-69mm, a czasem również sterówkę tapered o średnicy 1.8". Natomiast haki ramy są kompatybilne ze standardem SRAM UDH (Universal Derailleur Hanger).
Dedykowana pod damper sprężynowy X-Fusion H3C, w wersji HLR.
SPECYFIKACJA
Materiał: Aluminium 6061-T6
Kolor: Metallic Silver połysk
Rozmiar ramy: Medium (17")
Rozmiar koła: 27.5" (przód i tył) lub 29" (przód) / 27.5" (tył)
Skok ramy: 180mm
Sugerowany skok widelca: 180-200mm
Rozmiar dampera: 225x75mm
Tulejki montażowe: Trunnion/22.2x8mm
Max rozmiar opony: 27.5"x2.6"
Max rozmiar zębatki: 36T
Rozmiar piasty: 148x12mm
Typ sterów: IS42/IS60
Typ suportu: BSA/Euro 73mm
Średnica sztycy/obejmy: 30.9mm/34.9mm
Mocowanie hamulca: PM 180mm
Max rozmiar tarczy hamulcowej: 203mm
Hak przerzutki: SRAM UDH
Waga: 3.9kg (bez dampera)
Instrukcja obsługi rowerów Dartmoor Thunderbirds 2023. Instrukcja obsługi roweru Dartmoor Thunderbird 2023.
Towary prezentowane na stronie internetowej Velo w zakładce "OUTLET" i oznaczone właściwym wyróżnikiem oraz opisem mogą być używane, wybrakowane (porysowane, odkształcone czy też nieposiadające oryginalnego opakowania lub mogą posiadać inne wady, które nie wpływają na ich użyteczność, funkcjonalność oraz bezpieczeństwo) lub też niekompletne albo skompletowane z wykorzystaniem zamienników. Każdy prezentowany towar został opisany, sfotografowany i oznaczony.
Reklamacje prezentowanych towarów w zakresie wskazanych i opisanych wad nie będą przez Velo uznawane.
Kupującemu przysługuje prawo reklamowania zakupionego towaru na podstawie rękojmi lub gwarancji, jeżeli została udzielona. Reklamacje prezentowanych towarów w zakresie wskazanych i opisanych wad nie będą przez Velo uznawane.
W przypadku zakupu roweru w ramach oferty w zakładce "OUTLET" gwarancją nie są objęte cechy roweru wskazane w jego opisie, a warunki związane z dokonanym zakupem na odległość (np. warunki odstąpienia od umowy) wskazane są w regulaminach właściwych usług (np. eZakup).