Warunki gwarancji towarów z Outletu

Towary prezentowane na stronie internetowej Velo w zakładce "OUTLET" i oznaczone właściwym wyróżnikiem oraz opisem mogą być używane, wybrakowane (porysowane, odkształcone czy też nieposiadające oryginalnego opakowania lub mogą posiadać inne wady, które nie wpływają na ich użyteczność, funkcjonalność oraz bezpieczeństwo) lub też niekompletne albo skompletowane z wykorzystaniem zamienników. Każdy prezentowany towar został opisany, sfotografowany i oznaczony.

Reklamacje prezentowanych towarów w zakresie wskazanych i opisanych wad nie będą przez Velo uznawane.

Kupującemu przysługuje prawo reklamowania zakupionego towaru na podstawie rękojmi lub gwarancji, jeżeli została udzielona. Reklamacje prezentowanych towarów w zakresie wskazanych i opisanych wad nie będą przez Velo uznawane.

W przypadku zakupu roweru w ramach oferty w zakładce "OUTLET" gwarancją nie są objęte cechy roweru wskazane w jego opisie, a warunki związane z dokonanym zakupem na odległość (np. warunki odstąpienia od umowy) wskazane są w regulaminach właściwych usług (np. eZakup).

Warunki gwarancji towarów z Outletu