Koszyk pusty

Razem: 0,00 zł¹

Dla klientów

Sklepy stacjonarne

Pod szyldem Dobre Sklepy Rowerowe zrzeszonych jest ponad 110 specjalistycznych sklepów rowerowych. Placówki należące do grupy odznaczają się fachowością pracowników i dopasowanie oferowanych produktów do potrzeb lokalnego rynku. Każdy ze sklepów to niezależne przedsiębiorstwo handlowe. Zdecydowana większość sprzedawców to ludzie z tradycjami kolarskimi dla których prowadzenie sklepu rowerowego oznacza codzienne łączenie pasji z biznesem.

Dobre Sklepy Rowerowe to największa sieć specjalistycznych sklepów rowerowych w Polsce. Działamy we wszystkich województwach i zdecydowanej większości większych miast. Przy każdej placówce funkcjonuje profesjonalny serwis rowerowy. Najbliższy sklep i serwis możesz odszukać korzystając z mapy sklepów.

Pomoc i kontakt

Jeżeli szukasz fachowej pomocy w przypadku kłopotów lub wątpliwości dotyczących produktów rowerowych zapraszamy do kontaktu bezpośredniego ze sprzedawcom w najbliższym sklepie Dobre Sklepy Rowerowe. Sprzedawcy chętnie odpowiedzą na Twoje pytanie. Potrafią fachowo doradzić i chętnie dzielą się swoją wiedzą. Dane kontaktowe znajdują na stronie każdego sklepu.

Najczęściej powtarzające się pytania kierowane do nas zebraliśmy i umieściliśmy w dziale Pytania i odpowiedzi. Jeżeli chcesz zaoszczędzić sobie czasu, to przed napisaniem do nas sprawdź czy nie znajduje się tam rozwiązanie Twojego problemu.

W przypadku braku satysfakcjonującego wyjaśnienia w dziale Pytania i odpowiedzi prosimy o kontaktowanie się przy pomocy odpowiedniego formularza.

Polityka reklamacji

Kierujemy się jasnymi zasadami. Opracowana przez nas Polityka reklamacji w przejrzysty sposób wyjaśnia zasady składania i rozpatrywania reklamacji. Znajdziesz ją na tej stronie internetowej oraz przy każdym produkcie.

Usługa eZakup Dodaj do koszyka

Wszystkie przedstawione na naszej stronie produkty możesz komfortowo przymierzyć, zobaczyć i następnie zakupić w sklepie. Jeżeli jednak wolisz, możesz zamówić produkty on-line, nie wychodząc z domu, poprzez naszą stronę internetową. Zapytanie eZakup realizowane jest poprzez wybrany przez Ciebie sklep stacjonarny należący do sieci Dobre Sklepy Rowerowe. Możesz wybrać czy wolisz odebrać zamówienie w sklepie czy ma zostać wysłane przesyłką kurierską.

Więcej informacji o eZakupie znajdziesz tutaj.

eZakup Dodaj do koszyka 

Zobacz jak działa eZakup:

 

Realizacja bonu

Jeżeli posiadasz bon towarowy Dobre Sklepy Rowerowe i chcesz z niego skorzystać to przejdź do usługi Realizuj swój bon lub aktywuj kod na stronie produktu klikając w przycisk:

Po wpisaniu kodu z bonu otrzymasz dalsze informacje na temat sposobu jego realizacji.

Jeżeli zakupiłeś produkt, który uprawnia Cię do otrzymania eBon w pierwszej kolejności powinieneś zarejestrować swój zakup. Po wypełnieniu formularza rejestracji w Twoim Panelu Klienta pojawi się eBon o odpowiedniej wartości.

W celu złożenia reklamacji lub odstąpienia od umowy w zakresie dotyczącym produktu otrzymanego w zamian za bon towarowy lub zakupionego w ramach usługi realizuj swój bon (w tym eBonu) prosimy o skorzystanie z Panelu Reklamacje/zwroty dla bon towarowy, który dostępny jest w Panelu klienta.

Zapraszamy do zapoznania się z krótką animacją, która wyjaśni sposób odbioru i realizacji eBonu.

Masz pytania dotyczące sposobu realizacji bon, sprawdź nasz dział Najczęściej zadawanych pytań.

Płatności on-line

Regulując należność wynikającą z zamówienia złożonego w ramach usługi Realizuj bon w naszym serwisie możesz skorzystać z wielu dostępnych kanałów płatniczych. 

 

Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Centrum Rozliczeniowego Dotpay.

W przypadku usługi eZakup o płatność zostaniesz poproszony dopiero po wysłaniu zapytania. Skontaktuje się z Tobą sprzedawca, z którym ustalicie szczegóły transakcji.

Raty

Raty dostępne są w sklepach stacjonarnych Dobre Sklepy Rowerowe. Dbamy aby oferta firm ratalnych dostępnych w placówkach była maksymalnie atrakcyjna dla naszych klientów.

Promocja Dobre Raty Rowerowe

We współpracy z Alior Bank przygotowaliśmy atrakcyjną ofertę ratalną dostępną w wybranych sklepach Dobre Sklepy Rowerowe. Jedynie 0,5% miesięcznie kosztu bez ukrytych opłat dodatkowych, a dla klientów, którzy kupują produkty objęte promocją Kasa wraca lub Szalona wyprzedaż  eBon o jeszcze większej wartości!

Dowiedz się więcej o tej promocji.

 

Informacje dla konsumentów w związku ze zmianą przepisów od dnia 25.12.2014r.

Dotyczy usługi "Realizuj swój bon".

WAŻNE

Informacje dla konsumenta przewidziane prawem, a w szczególności ustawą z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. z 2014 r. poz. 827) o prawach konsumenta, ustawą kodeks cywilny oraz ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U.02.144.1204) zawiera Regulamin usługi. Zapoznaj się z nim przed złożeniem zamówienia.

WAŻNE

INFORMACJE DOTYCZĄCE KORZYSTANIA Z PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY.

Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas tj. VELO sp. z o.o. ul. Pszczyńska 305, 44-100 Gliwice o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną). Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

Skutki odstąpienia od umowy

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz na adres VELO sp. z o.o. ul. Pszczyńska 305, 44-100 Gliwice, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni. Jednocześnie informujemy, że będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy zgodnie z wybraną przez Państwa opcją przesyłki oraz że odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

UWAGA!
Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu do umów: 
1. o świadczenie usług, jeżeli wykonaliśmy w pełni usługę za Twoją wyraźną zgodą;
2. w której cena Towaru zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi nie sprawujemy kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
3. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według Twojej specyfikacji lub służąca zaspokojeniu Twoich zindywidualizowanych potrzeb;
4. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
5. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
6. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
7. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY DLA USŁUGI "REALIZUJ SWÓJ BON" dostępny jest w regulaminie usługi, który znajdziesz tutaj.

Dotyczy usług Przedsprzedaż i eZakup

WAŻNE

Informacje dla konsumenta przewidziane prawem, a w szczególności ustawą z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. z 2014 r. poz. 827) o prawach konsumenta, ustawą kodeks cywilny oraz ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U.02.144.1204) zawiera Regulamin usługi. Zapoznaj się z nim przed złożeniem zamówienia.

INFORMACJE DOTYCZĄCE KORZYSTANIA Z PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY.

Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas Sklep DSR o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną). Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

Skutki odstąpienia od umowy

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz na adres Sklepu DSR, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni. Jednocześnie informujemy, że będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy zgodnie z wybraną przez Państwa opcją przesyłki oraz że odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. 

UWAGA!
Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu do umów: 
1. o świadczenie usług, jeżeli wykonaliśmy w pełni usługę za Twoją wyraźną zgodą;
2. w której cena Towaru zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi nie sprawujemy kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
3. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według Twojej specyfikacji lub służąca zaspokojeniu Twoich zindywidualizowanych potrzeb;
4. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
5. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
6. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
7. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY DLA USŁUGI PRZEDSPRZEDAŻ dostępny jest w regulaminie usługi, który znajdziesz tutaj.

FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY DLA USŁUGI eZAKUP dostępny jest w regulaminie usługi, który znajdziesz tutaj.

Warunki gwarancji

AUTHOR rowerki biegowe warunki gwarancji

HAYES warunki gwarancji

MANITOU warunki gwarancji

RAMY warunki gwarancji, instrukcja obsługi

ROWERY warunki gwarancji

RST warunki gwarancji

SR SUNTOUR - warunki gwaranacji rowery elektryczne

TACX warunki gwarancji