Sklepy stacjonarne

Pod szyldem Dobre Sklepy Rowerowe zrzeszonych jest blisko 90 specjalistycznych sklepów rowerowych. Placówki należące do grupy odznaczają się fachowością pracowników i dopasowanie oferowanych produktów do potrzeb lokalnego rynku. Każdy ze sklepów to niezależne przedsiębiorstwo handlowe. Zdecydowana większość sprzedawców to ludzie z tradycjami kolarskimi dla których prowadzenie sklepu rowerowego oznacza codzienne łączenie pasji z biznesem.

Dobre Sklepy Rowerowe to największa sieć specjalistycznych sklepów rowerowych w Polsce. Działamy we wszystkich województwach i zdecydowanej większości większych miast. Przy każdej placówce funkcjonuje profesjonalny serwis rowerowy. Najbliższy sklep i serwis możesz odszukać korzystając z mapy sklepów.

Zakupy on-line

Serwis internetowy dobresklepyrowerowe.pl to platforma, która umożliwia dokonanie zakupów zarówno w sklepach stacjonarnych Dobre Sklepy Rowerowe jak i on-line. Zamówienia internetowe realizowane są w ramach usługi eZakup. Zamówienie możesz odebrać lokalnie lub zamówić z dostawą do domu.

 

W eZakup zamówione produkty wysyłane są wprost do Ciebie ze sklepu, który posiada na swoim stanie interesujący Cię produkt. Dzięki temu możemy zapewnić największą dostępność produktów. W razie potrzeby system tak dobierze placówki aby koszt dostawy był jak najmniejszy, a zamówienie dotarło do Ciebie w jak najkrótszym czasie.

Jak działa usługa eZakup Dodaj do koszyka

Wszystkie przedstawione na naszej stronie produkty możesz komfortowo przymierzyć, zobaczyć i następnie zakupić w sklepie stacjonarnym. Jeżeli jednak wolisz, możesz zakupić produkty on-line, nie wychodząc z domu, poprzez naszą stronę internetową. 

Zamówienie eZakup realizowane jest poprzez wybrany przez system sklep stacjonarny należący do sieci Dobre Sklepy Rowerowe, co jest wynikiem dostępności produktu w danym sklepie. Jeżeli w Twoim koszyku znajduje się więcej niż jeden produkt, system automatycznie dobierze odpowiednie sklepy, tak aby zoptymalizować koszty dostawy.   
Możesz wybrać czy wolisz odebrać zamówienie w sklepie czy ma zostać wysłane przesyłką kurierską.

Więcej informacji o eZakupie możesz dowiedzieć się z tego filmu:

 

Płatności on-line

Regulując należność wynikającą z zamówienia złożonego w ramach eZakup w naszym serwisie możesz skorzystać z wielu dostępnych kanałów płatniczych. 

 

Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Centrum Rozliczeniowego Przelewy24.

Płatności odroczone & Raty on-line

Za pośrednictwem operatora Dotpay umożliwiamy Państwu skorzystanie z PayPo jako metody płatności za Państwa zamówienie. Przy spłacie transakcji w ciągu 30 dni od zawarcia umowy, nie ponosi się żadnych kosztów. Po tym okresie jest możliwość rozłożenia płatności na raty. Więcej o tej metodzie płatności oraz szczegółowe warunki dostępne są na stronie Paypo.pl/regulamin

Aby skorzystać z PayPo, wybierz ikonkę w sekcji Płatności odroczone w ostatnim kroku realizacji zamówienia.

Raty

Raty dostępne są w sklepach stacjonarnych Dobre Sklepy Rowerowe. Dbamy aby oferta firm ratalnych dostępnych w placówkach była maksymalnie atrakcyjna dla naszych klientów. Skontaktuj się ze sprzedawcą w najbliższym sklepie rowerowym aby poznać szczegóły.

Promocja Dobre Raty Rowerowe

We współpracy z Alior Bank przygotowaliśmy atrakcyjną ofertę ratalną dostępną w wybranych sklepach Dobre Sklepy Rowerowe. Jedynie 0,5% miesięcznie kosztu bez ukrytych opłat dodatkowych.

Dowiedz się więcej o tej promocji.

Pomoc i kontakt

Jeżeli szukasz fachowej pomocy w przypadku kłopotów lub wątpliwości dotyczących produktów rowerowych zapraszamy do kontaktu bezpośredniego ze sprzedawcom w najbliższym sklepie Dobre Sklepy Rowerowe. Sprzedawcy chętnie odpowiedzą na Twoje pytanie. Potrafią fachowo doradzić i chętnie dzielą się swoją wiedzą. Dane kontaktowe znajdują na stronie każdego sklepu.

Najczęściej powtarzające się pytania kierowane do nas zebraliśmy i umieściliśmy w dziale Pytania i odpowiedzi. Jeżeli chcesz zaoszczędzić sobie czasu, to przed napisaniem do nas sprawdź czy nie znajduje się tam rozwiązanie Twojego problemu.

W przypadku braku satysfakcjonującego wyjaśnienia w dziale Pytania i odpowiedzi prosimy o kontaktowanie się przy pomocy odpowiedniego formularza.

Usługa Realizuj swój bon

Uprzejmie informujemy, że od 28 kwietnia 2023 uruchomiliśmy dedykowany serwis do obsługi zamówień z wykorzystaniem bonów:

odbierzebon.pl

Wszystkie zasady dotyczące realizacji bonów towarowych, w tym ich wartości, daty ważności i procedury realizacji pozostały bez zmian.

Nowy serwis ułatwia proces realizacji zamówienia, równocześnie utrzymując gwarancję dostępności towaru jak na dobresklepyrowerowe.pl 

Reklamacje i zwroty

Prosimy zwrócić uwagę kto jest sprzedawcą widniejącym na Twoim paragonie. Aby usprawnić i przyspieszyć obsługę Twojego zgłoszenia prosimy kierować je bezpośrednio do sklepu, który je obsługiwał. Dane kontaktowe sklepu, który jest odpowiedzialny za obsługę Twojego zamówienia znajdziesz w wiadomości z potwierdzeniem zamówienia.

 

Informacje dotyczące korzystania z prawa do odstąpienia od umowy

Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas tj. VELO sp. z o.o. ul. Pszczyńska 305, 44-100 Gliwice o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną). Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

Skutki odstąpienia od umowy

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz na adres VELO sp. z o.o. ul. Pszczyńska 305, 44-100 Gliwice, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni. Jednocześnie informujemy, że będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy zgodnie z wybraną przez Państwa opcją przesyłki oraz że odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

UWAGA!  
Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu do umów:   
1. o świadczenie usług, jeżeli wykonaliśmy w pełni usługę za Twoją wyraźną zgodą;  
2. w której cena Towaru zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi nie sprawujemy kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;  
3. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według Twojej specyfikacji lub służąca zaspokojeniu Twoich zindywidualizowanych potrzeb;  
4. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;  
5. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;  
6. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;  
7. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

Formularz odstąpienia od umowy znajdziesz: tutaj.

Warunki gwarancji | Rowery

Regulamin sklepu

Regulamin usług eZakup, w ramach której realizowane są zamówienia na stronie dobresklepyrowerowe.pl dostępny jest tutaj.